My apology to everyone

Post your suggestions, feedback and anything related to the web site
Post Reply
messi19
Veteran Member
Posts: 883
Joined: 21 Mar 2008, 05:36

My apology to everyone

Post by messi19 » 06 Aug 2008, 03:19

Hey guys. I've been a jerk latly and I know it! This is messi19's official apolgy to everyone I've annoyed and pissed peeps off. I thought I should be "man" enough to do this as I think I should acknolage what I've done. There is no excuse why I have been acting like a jerk, but recently there have been alot of family problems and I have just taken my anger out on EF members which isn't right. Next time I will take my anger out on a punchbag! Btw I'm writing all of this on my iPod touch!
Image

Image

I WRITE EVERYTHING FROM MY iPOD TOUCH!

Alexio1092
Veteran Member
Posts: 617
Joined: 14 Oct 2007, 13:22

Post by Alexio1092 » 06 Aug 2008, 05:32

The Ipod Touch bit kind of trivialised the whole apology thing for me, I really want one of em, if the dominoes delivery guy can afford one, I can too!!

soccer_after_death
Veteran Member
Posts: 736
Joined: 21 Jun 2008, 19:57

Post by soccer_after_death » 06 Aug 2008, 05:47

Alexio1092 wrote:The Ipod Touch bit kind of trivialised the whole apology thing for me, I really want one of em, if the dominoes delivery guy can afford one, I can too!!
h

Hahaha going off topic there...
its just a matter of prioritizing and sacrificing, I guess... Myself , I was gonna get a new pair of boots, but got the touch instead. In fact, I'm typing this from my iPoT. Does that make u jealous:D?
Image

fir_nev
Sgt. I can't get enough of Asian chicks
Posts: 2175
Joined: 10 Mar 2005, 09:25
Location: Singapore
Contact:

Re: My apology to everyone

Post by fir_nev » 06 Aug 2008, 15:03

messi19 wrote:there have been alot of family problems and I have just taken my anger out on EF members which isn't right.
Just stay strong, my friend. Have faith that it can be normal again. Every family will go through crisis. Big and small.

On PSP this one.
Image

soccer_after_death
Veteran Member
Posts: 736
Joined: 21 Jun 2008, 19:57

Re: My apology to everyone

Post by soccer_after_death » 06 Aug 2008, 15:42

fir_nev wrote:
messi19 wrote:there have been alot of family problems and I have just taken my anger out on EF members which isn't right.
Just stay strong, my friend. Have faith that it can be normal again. Every family will go through crisis. Big and small.

On PSP this one.
really? Damn I've neva tried dat...
Image

Real_Zidane
Veteran Member
Posts: 1925
Joined: 11 Aug 2006, 17:36

Post by Real_Zidane » 06 Aug 2008, 15:44

I'm writing this from the FUTURE! jealous much?
Image

MUFC1994
Veteran Member
Posts: 1227
Joined: 30 Jun 2008, 17:30

Re: My apology to everyone

Post by MUFC1994 » 06 Aug 2008, 16:18

soccer_after_death wrote:
fir_nev wrote:
messi19 wrote:there have been alot of family problems and I have just taken my anger out on EF members which isn't right.
Just stay strong, my friend. Have faith that it can be normal again. Every family will go through crisis. Big and small.

On PSP this one.
really? Damn I've neva tried dat...
ive done it....but its sorta slow.

iwannagopro
EF Flying Dutchman
Posts: 2801
Joined: 23 Jul 2006, 19:39
Location: San Francisco, CA

Post by iwannagopro » 07 Aug 2008, 00:15

Real_Zidane wrote:I'm writing this from the FUTURE! jealous much?
Nah, because I'm writing this in the past. The future is soooo 2 days from now.

fir_nev
Sgt. I can't get enough of Asian chicks
Posts: 2175
Joined: 10 Mar 2005, 09:25
Location: Singapore
Contact:

Post by fir_nev » 07 Aug 2008, 04:13

iwannagopro wrote:
Real_Zidane wrote:I'm writing this from the FUTURE! jealous much?
Nah, because I'm writing this in the past. The future is soooo 2 days from now.
This is like watching SPACEBALLS!
Image

Hugh
Veteran Member
Posts: 2863
Joined: 20 Jan 2007, 20:26
Location: Vancouver

Post by Hugh » 07 Aug 2008, 05:12

Solid, apology accepted. Not many people go out and do this, so respect.

Written on my Wii.

soccer_after_death
Veteran Member
Posts: 736
Joined: 21 Jun 2008, 19:57

Post by soccer_after_death » 07 Aug 2008, 05:35

For some reason I dont believe you, hugh..... :)
Image

Ahmed_Khan
Sophomore Member
Posts: 43
Joined: 03 Jul 2008, 20:04

Post by Ahmed_Khan » 08 Aug 2008, 19:52

well messi19 you know what ??? you've earned my respect well i am sure there's no one here who doesn't go through problems and it's good that you realized your mistake well now move on and be strong and positive what ive learned from the game is this when one falls he should pick himself up first rather than taking a look at the ref....(i dont know if this helps or not) but next time discuss your problem with someone and believe me you'll feel better cuz by sharing happiness happiness increases and by sharing sadness you can only feel better :shock: that didn't come out right but you know what i mean anywez bro take care and hope things work out for u well soon....
Image

fr33k1ck
Veteran Member
Posts: 362
Joined: 06 Aug 2007, 21:14

Post by fr33k1ck » 11 Aug 2008, 15:07

Apology accepted, writing from my Atari.

Davidson9
Veteran Member
Posts: 4471
Joined: 27 Aug 2007, 18:41

Post by Davidson9 » 11 Aug 2008, 19:45

I accept your apology.

I'm writing from a second-hand bookshop in 18th Century Paris. :)

Croatianblood1
Veteran Member
Posts: 2957
Joined: 25 May 2005, 21:36
Location: New York, USA

Post by Croatianblood1 » 11 Aug 2008, 19:46

Yeah its cool, messi19. You're fine with me.

I'm writing this from my PC like a normal fu**ing person.
Image

Post Reply