Search found 44 matches

by the_pwner
30 Aug 2007, 04:31
Forum: Competition
Topic: coach problem he is biast
Replies: 33
Views: 4768

mpcarres14 wrote:Just not here. Why are you taking credit for doing nothing?


i dunno, mebbe cuz i rock !

no duh lol
by the_pwner
30 Aug 2007, 04:26
Forum: Off the Field
Topic: Where do you get your inspiration from ?
Replies: 39
Views: 8916

lol i am teh inspirashun hahahahahaha


u losers
by the_pwner
30 Aug 2007, 04:24
Forum: Wall of Shame
Topic: Uploading Pictures (aka rap battle)
Replies: 20
Views: 9366

Most likely you're trying to upload an invalid image format. The system doesn't accept BMPs , so yeah, save your picture as a JPG and re-upload again. Size is rarely an issue, the system will simply rescale the picture you upload. There might be a limit to the size (probably about 3-4 MB) of the pi...
by the_pwner
30 Aug 2007, 04:04
Forum: Competition
Topic: coach problem he is biast
Replies: 33
Views: 4768

liverpoolfc4life wrote:hey thanks everyone im a sophmore in highschool last year i was on JV team but this year i want to be on varsity i dont wanna settle for JV or the devolpmental team for varsity.
np enytime lol i giv lots of advise
by the_pwner
30 Aug 2007, 03:54
Forum: Skills
Topic: In this topic, we say everything we're BAD at
Replies: 109
Views: 20127

Kakasgotskillz wrote:
the_pwner wrote:tings im bad at:

lol liek nothin :roll:

u guys reely sux 4 reel
we enjoy your modesty :wink:
dont tel me wat to do
by the_pwner
30 Aug 2007, 03:47
Forum: Skills
Topic: In this topic, we say everything we're BAD at
Replies: 109
Views: 20127

tings im bad at:

lol liek nothin :roll:

u guys reely sux 4 reel
by the_pwner
30 Aug 2007, 03:42
Forum: Skills
Topic: Your thoughts on toe poke shooting
Replies: 48
Views: 11115

Y r u guys hatin on toe-pokes. lol dey are like de best, only ting i use.


Omg u guys r jus reely stupid.
by the_pwner
05 Jul 2007, 00:33
Forum: Off the Field
Topic: Indie games
Replies: 8
Views: 3286

lol i liek counterstrike it is the 1337357 gam3 in teh worldz LOL WTF OMG!!!!1!!!1!!
by the_pwner
28 Apr 2007, 18:08
Forum: Off the Field
Topic: the_pwner
Replies: 34
Views: 3666

Hello everyone. Fine... expert was counting on the fact that no one understands 1337 speak on the forums. He underestimated you all. So to make a long story short, yes I am iwannagopro. I was just having a spot of fun, and you have to admit you all fell for it pretty bad. Be on guard next time... an...
by the_pwner
28 Apr 2007, 17:48
Forum: Off the Field
Topic: the_pwner
Replies: 34
Views: 3666

lolz exp3rt i dunt tipe like dat becuz no one understoods m3

u r da 1337357 person on da forim.

4|\||) 7|-|4|\| 4 |<33|>1|\|g 7|-|3 53(r37
by the_pwner
28 Apr 2007, 17:16
Forum: Off the Field
Topic: the_pwner
Replies: 34
Views: 3666

the_pwner

y dont u al lik3 me? i m c00l end i try meh best to b c00l end not a nooby but no one lik3s me :cry: u make me sad

plz be nice to meh
by the_pwner
28 Apr 2007, 07:43
Forum: World Cup
Topic: Your nationality.
Replies: 39
Views: 12077

i wanna play 4 da b3st team in da world






















USA!!!!
by the_pwner
28 Apr 2007, 07:40
Forum: Off the Field
Topic: What Is Your Type Of Woman
Replies: 155
Views: 26785

lol al my gurlfrends r da hottttest yea hahaha my type is big big boobs and big butts and niice fac3 end nic3 back end yea like dat and i like it wen dey laf at my jokes lol!
by the_pwner
28 Apr 2007, 07:39
Forum: Off the Field
Topic: Girl Problems Thread!!
Replies: 1370
Views: 170578

wat wil b3 my nikname?
by the_pwner
28 Apr 2007, 07:37
Forum: European Football
Topic: Man U vs. Milan
Replies: 63
Views: 11783

lol man u end milan both sux0r
i am da best, and my t3am is beter then ev3ryone