Search found 76 matches

by Juicygriot17
02 Jul 2010, 22:22
Forum: World Cup
Topic: Quarter Finals (WC 2010)
Replies: 198
Views: 40009

I wanted Ghana to win, cuz my uncle is from Ghana and

Suarez is a dirty ass cheater, who dives like the power rangers and stops the goal, the game shouldnt even have been that long, Ghana wanted it more. Ghana's future's bright and I see all of them returnin for the 2014 World Cup.
by Juicygriot17
02 Jul 2010, 19:30
Forum: World Cup
Topic: Quarter Finals (WC 2010)
Replies: 198
Views: 40009

Whaat a strike. the goalie got dooped by the swerve...
GHANA!
by Juicygriot17
30 Jun 2010, 23:49
Forum: Freestyle Soccer
Topic: Juggling trouble
Replies: 12
Views: 4442

Thanks everybody, ill use the advice !
by Juicygriot17
29 Jun 2010, 00:27
Forum: Freestyle Soccer
Topic: Juggling trouble
Replies: 12
Views: 4442

ok sorry Icy i got curious lol. so in summary:
1. hit with instep
2. foot flat
3. on toes
4. ball around knee height

does that sound about right?
by Juicygriot17
29 Jun 2010, 00:02
Forum: Freestyle Soccer
Topic: Juggling trouble
Replies: 12
Views: 4442

yo thanks guys yall are the best. oOut of curiosity, what are your juggling records so i know what to work up to?
by Juicygriot17
26 Jun 2010, 20:00
Forum: Freestyle Soccer
Topic: Juggling trouble
Replies: 12
Views: 4442

thanks ill keep it in mind. one last question, how should i adjust if the ball keeps goin away from me?
by Juicygriot17
26 Jun 2010, 17:20
Forum: Freestyle Soccer
Topic: Juggling trouble
Replies: 12
Views: 4442

yea sorry juice but i try the advice from other threads and i still fail at juggling. when flat do you mean keeping the ankle relaxed? or a slight incline in the toes
by Juicygriot17
26 Jun 2010, 16:59
Forum: Freestyle Soccer
Topic: Juggling trouble
Replies: 12
Views: 4442

Juggling trouble

I've been practicing juggling for 3 years and my top is like 50. Ive tried pointing the toes up, keeping it flat, etc. but i always fail. I kno you guys are jugglin virtuosos so could you guys give me some tips
by Juicygriot17
23 Jun 2010, 17:25
Forum: World Cup
Topic: 2010 FIFA WC: Group A
Replies: 165
Views: 24516

EDIT: This is unrelated to my post but I have to say it. I would love to see Blanco get dropkicked in the face. He is a piece of sh*t. ^ LIKE! If it was the Mascherano from 2 years ago I wouldn't put it passed him haha Haha that would be awesome! But not only is Blanco a dirty player but he also is...
by Juicygriot17
17 Jun 2010, 23:23
Forum: Competition
Topic: Which team to join?
Replies: 7
Views: 2328

Thanks RL. Yea thats what i was thinkin, playing older people will deff help me playing with bigger guys. Ive only been playin for almost 4 years, and I'm tryin to get my game up cuz i wanna play in europe
by Juicygriot17
17 Jun 2010, 21:51
Forum: World Cup
Topic: 2010 FIFA WC: Group B
Replies: 166
Views: 26339

I think they're both important as much as it kills both of em. I see where KLC's comin from, Higuain has missed those open goal/point blank range shots. I think Ronaldo somewhat kept Madrid in the race, at least in the end of the season when RM started picking up steam. Not to take away from Higuain...
by Juicygriot17
17 Jun 2010, 18:24
Forum: Competition
Topic: Which team to join?
Replies: 7
Views: 2328

thanks guys for replying. But yea im 14 goin on 15 (in august) and i decided i will join the U16 d3 club. I was gonna join a U16 d1 team but its too far.

On another note, should i play with older people? My coach thinks i should play U15 instead and i dont know why
by Juicygriot17
16 Jun 2010, 21:07
Forum: Competition
Topic: Which team to join?
Replies: 7
Views: 2328

Which team to join?

Ok so the past couple of weeks i've been tryin out for different teams, and i made all that i tried out for. My choices are a U16 d3 club, a U15 d4, and a U15 d1/2 club.
Which should i join? they all want my brother and i
by Juicygriot17
05 Jun 2010, 18:36
Forum: Competition
Topic: Best of EF
Replies: 61
Views: 28617

haha sorry, i meant 120 lbs which is like 54 kg, i probably could do more but i dont wanna overdo it
by Juicygriot17
05 Jun 2010, 18:23
Forum: Competition
Topic: Best of EF
Replies: 61
Views: 28617

well i cant do my maximum until i stop growin, because i dont wanna try and mess up and stunt my growth. (i kno it doesnt but with bad form i think it can) im like 145 and ive only gone up to 120 in free weights