Sup q-taays ?

New forum members, introduce yourselves!

Moderator: Staff

User avatar
Sputnik
Moderator
Posts: 1946
Joined: 02 Nov 2005, 21:47
Location: London, ENG
Contact:

Postby Sputnik » 16 Jan 2006, 22:17

Supqtays wrote:It's YOOOOOOOOOOOOU, sputnik.
wait, you're that creepy MEAN guy from NAS :( ..
Hahahahah.

Thanks Expert & peps. :D :D :D


hmmmm i let NAS be my outlet where i vent all my S**t :) who are you from there?
  (¯`v´¯)
   `·.¸.·´
  ¸.·´¸.·´¨)    ¸.·*¨)
(¸.·´      (¸.·´      (¸.·´´·¸¸.·¨¯`
Image

Supqtays
Senior Member
Posts: 116
Joined: 16 Jan 2006, 14:59
Location: England
Contact:

Postby Supqtays » 16 Jan 2006, 22:58

karlofootball10 wrote:im a nice, sometimes helpful guy. haha, i dont think i deserve to get my ass kicked.


You got it dude :P

Supqtays
Senior Member
Posts: 116
Joined: 16 Jan 2006, 14:59
Location: England
Contact:

Postby Supqtays » 16 Jan 2006, 22:59

Sputnik wrote:
Supqtays wrote:It's YOOOOOOOOOOOOU, sputnik.
wait, you're that creepy MEAN guy from NAS :( ..
Hahahahah.

Thanks Expert & peps. :D :D :D


hmmmm i let NAS be my outlet where i vent all my S**t :) who are you from there?


LOL @ YOU NOT KNOWING.
"JIMOSAIDNO". lmfao. Lol that's why i said "meanie"

User avatar
Sputnik
Moderator
Posts: 1946
Joined: 02 Nov 2005, 21:47
Location: London, ENG
Contact:

Postby Sputnik » 17 Jan 2006, 17:02

oh hello joe :lol: hope you forgive me n we become best friends :roll: :twisted:
  (¯`v´¯)

   `·.¸.·´

  ¸.·´¸.·´¨)    ¸.·*¨)

(¸.·´      (¸.·´      (¸.·´´·¸¸.·¨¯`

Image

Supqtays
Senior Member
Posts: 116
Joined: 16 Jan 2006, 14:59
Location: England
Contact:

Postby Supqtays » 17 Jan 2006, 20:48

lmao. f**k off bitch. J/K J/K. heheh.

Hello Sputnik ;D

User avatar
jdefoe
Forum groupie
Posts: 873
Joined: 25 Sep 2004, 14:35
Location: Canada

Postby jdefoe » 17 Jan 2006, 22:52

expert wrote:Hey, Supqtays, welcome to the forums. Nice to see another girl here. They're very few of them, in this forum at least. :)


yeah, this forum is a bit of a sausage fest :lol:


Return to “Intro Wall”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests